Site B Mods

View previous topic View next topic Go down

Site B Mods

Post  Raptor X on Tue Aug 10, 2010 8:06 pm

avatar
Raptor X
Acrocanthosaurus
Acrocanthosaurus


View user profile

Back to top Go down

Re: Site B Mods

Post  Coyotefang on Tue Aug 10, 2010 9:07 pm

I hath onwee 1 ting to zai
lol!
avatar
Coyotefang
Carnotaurus
Carnotaurus


View user profile

Back to top Go down

Re: Site B Mods

Post  Raptor X on Tue Aug 10, 2010 9:21 pm

it took me awhile to figure out what you were saying lol!
avatar
Raptor X
Acrocanthosaurus
Acrocanthosaurus


View user profile

Back to top Go down

Re: Site B Mods

Post  Clonehunter on Thu Aug 12, 2010 10:55 am

Wow, another JPOG forum.... Hmmm.... Neutral

Just... Hmm.... It looks nice, but I doubt you'll have much activity at all unless a wave of newcomers just happen to all roll by at once, thus maybe giving you some original members. Otherwise I doubt I'll join, but it does look nice. Oh, and your avatar there is MASSIVE. So big its hard to read your posts because they are all scrunched to the right really tight.

EDIT: Holy shit, yes!! Raptor rank finally! Whats after Raptor? Rex?
avatar
Clonehunter
Velociraptor
Velociraptor


View user profile

Back to top Go down

Re: Site B Mods

Post  jackmills98 on Thu Aug 12, 2010 1:10 pm

Clonehunter wrote:Wow, another JPOG forum.... Hmmm.... Neutral

Just... Hmm.... It looks nice, but I doubt you'll have much activity at all unless a wave of newcomers just happen to all roll by at once, thus maybe giving you some original members. Otherwise I doubt I'll join, but it does look nice. Oh, and your avatar there is MASSIVE. So big its hard to read your posts because they are all scrunched to the right really tight.

EDIT: Holy shit, yes!! Raptor rank finally! Whats after Raptor? Rex?

Ask Allo751 Dude drunken i got a long way to Raptor Rank.
avatar
jackmills98
Pachycephalosaurus
Pachycephalosaurus


View user profile

Back to top Go down

Re: Site B Mods

Post  Raptor X on Fri Aug 13, 2010 7:13 pm

I guss i should give up then Crying or Very sad
avatar
Raptor X
Acrocanthosaurus
Acrocanthosaurus


View user profile

Back to top Go down

Re: Site B Mods

Post  jackmills98 on Sat Aug 14, 2010 8:03 am

Hey Dude i joined Your Site Cool
avatar
jackmills98
Pachycephalosaurus
Pachycephalosaurus


View user profile

Back to top Go down

Re: Site B Mods

Post  Raptor X on Sat Aug 14, 2010 9:47 am

Yayz, plus ii'm working on the size of the ranks. Ugh...So dumb...

EDIT: All ranks are fixed, text will no longer be scrunched.
avatar
Raptor X
Acrocanthosaurus
Acrocanthosaurus


View user profile

Back to top Go down

Re: Site B Mods

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum